Kosmetyki

Weganizm to nie tylko dieta

Weganizm to nie tylko dieta! Osoby, które wybrały właśnie ten styl życia wiedzą, że tyczy się on każdej możliwej strefy działalności człowieka. Bo jaki sens miałoby niejedzenie mięsa i produktów pochodzenia zwierzęcego, gdybyśmy poszli do drogerii i postanowili kupić produkt testowany na zwierzętach lub właśnie pochodzenia zwierzęcego?
Co dokładnie oznacza, że kosmetyk jest wegański?

  1. Artykuł na żadnym etapie produkcji nie może być poddawany testom na zwierzętach.
  2. W składzie nie znajdują się substancje pochodzenia zwierzęcego, takie jak łój, jajka, mleko, miód.
  3. Produkt nie jest modyfikowany genetycznie.

Polski rynek wciąż jest ubogi w wegańskie kosmetyki. Na szczęście to się powoli zmienia. Taką przemianę w pielęgnacji Polek postanowiła wprowadzić polska marka kosmetyczna AMVI Cosmetics w 2020 roku. Ich przesłaniem nie jest tylko dbanie o siebie, ale również o środowisko naturalne.

Tej misji przyświeca idea czerpania inspiracji z przyrody. Ponad 95% ich produktów jest pochodzenia naturalnego, są wegańskie, a większość z nich jest też wolna od glutenu. W ofercie sklepu znajdziemy produkty do twarzy takie jak olejki do demakijażu, żele do mycia twarzy, peelingi oraz kremy nawilżające.

Sprawdzone kosmetyki

Oprócz kosmetyków do twarzy jest duży wybór artykułów pielęgnacyjnych do ciała. Są to peelingi cukrowe, ujędrniające kremu do biustu i balsamy do ciała. Opakowania produktów są różowe co nawiązuje do akcji charytatywnej marki, a kwiaty znajdujące się na etykiecie oznaczają naturalne pochodzenie składników zawartych w kosmetykach.

AMVI Cosmetics https://lavandin.pl/pl/producers/amvi-cosmetics-1603444083.html to świadomy wybór. Marka wspiera walkę z rakiem piersi, przekazując z tej okazji 1% przychodu ze sprzedaży na wsparcie kobiet borykających się z tą chorobą. Ich celem jest to, aby każda z nas niezależnie od wieku lub sytuacji życiowej czuła się zadbana i piękna. Na stronie internetowej AMVI Cosmetics możemy znaleźć wiele porad i trików na lepsze samopoczucie, czym marka pokazuje jak bardzo zależy jej na bliskości z klientem. To tak jakby rad udzielała nam najlepsza przyjaciółka.